Baumatic BDI633

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Baumatic BDI633 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

karinmaartense 21-11-2013
Geschreven voor: Baumatic BDI633

We hebben de afwasmachine nu ruim een jaar en de monteur is al 1 keer langs geweest om de rubbers vast te zetten. Het lijkt wel of de rails te breed is voor de machine omdat ze er elke keer langs schuren. nu zijn de rubbers weer los en bij elke keer openen moeten we ze er weer in frummelen. zonder rubbers lekkage... ook is de indeling erg klein. en hebben t gevoel deat er meer inpast bij een betere indeling.

Sander-m 05-01-2010
Geschreven voor: Baumatic BDI633

Wij hebben de vaatwasser 1633 nu 4 weken en het bevalt ons harstikke goed.Het werkt prima. Het was alleen lastig om het te installeren mbt de verstel poten daar kan je niet zo makkelijk bij. Dus als je de mogelijkheid hebt probeer het eerst buiten de inbouw alvast een klein stukje om hoog te verstellen. En de paneel was eventjes lastig te bevestigen aan de deur. Maar als je het eenmaal door hebt hoe je de paneel moet bevestigen en het zit in de inbouw eenmaal dan is het ook prima.